incideniz kilosu masallah kalp esittir nazar boncugu 😁 39 aylik kizim 3.5 yasa dogru gidiyor 13 kilo
1 yasindan sonr tamameb kendisi yiyip icmeye basladi o catak kullanmayi ne zaman öğrendi isler cok degisti 😁 o kadar ben yediremiyorum ki, bu yaz basi kolu kirildi kasik catal kullanamadi alcida kol zaten bi yudum su dahi iciremedik kabul etmiyor elimizden yiyip icmeyi 1 ay alcida kaldi kolu kizimda 1 ay aç kaldi inanin… cok isterdim ben yedirip icirmeyi 😁 anneler hep olmayani istiyor sanirim🤦♀️
10.5 aylik bi kizim daha var suan ona özendiginden ilk defa 15 gundur corbasini benim icirmemi istiyor. Sen hizli hizli icir bitsin oyun oynicam diyo nasil olduysa hayret ediyorum vallahi 😀