Kozlar siz napıyorsunuz bu durumda benim bebek gece kalkmazdı ama resmen dün gece 3 kere kalktı yav… tarihine göre 5.sıçramaya girdi diyor uygulama, bu ayda da var mı bir şey yahu bi de sadece mama ile besleniyor, acaba diyorum mamanın cc Sini mi yükseltsem napsam