Rumeysnil Kızlar 2 ay 7 günlüğüz. Dün dışarıya çıktık. Aslaaa süt ve mama içmedi uyudu uyandı içtiyselde az az 10 cc 30 cc falan. Ve açlık ağlamasıda olmadı. Gayet karnı tok gibi uyudu uyandı. 6 saat birşey yemedi. Bu şuan normal miii kafayı yicem hangi atak bu ?
Bbcrrr Bende o aylarda öyleydim.. bir de hep uyuyordum ya uyanıyordu ama hemen uyuyordu… bende annem noldu bu çocuğa bir şey var yemiyo içmiyo noldu falan yok.. benim ki keyiftenmiş meğerse, ertesi gün değişti. Sanırım bu da ataktı.
Rumeysnil Bbcrrr evett şuanda öyle mesela. Ama biz bile acıkıyoruz çocukta tık yok enteressanlsr gerçekten