Merhabalar kızım 2 aylık ve karaciğeri yüksek çıktı doktor sizin hamilelikte yüksek miydi diye sordu kan vericem ben benimki yüksek mi diye bakılacak eğer normalse araştırma hastanesine sıra almamı söyledi doktor aynı şeyi yaşayanlar var mı acaba sarılık geçirdik ona bağlı mı bilmiyorum ama korkmaya başladım aynı şey yaşayanlar var mı acaba ?