Annekizz Kızlar 1 ay oldu doğum yapalı dikişlerim eriyen dikiş olduğu için almadılar ama sorun şu ki kenarda düğüm attıkları yerdeki ip hala düşmedi orda düğüm şeklinde duruyor. Doktora gitmem gerekmi yoksa düşermi kendi
Duygu01 Her banyo sonrası batikon sürüp fön makinesi ile kurutmalıydınız dikişin çoktan düşmesi lazım bence bi gösterin iltihap yapr