Ben tee gebelik öncesi kullanmıştım kızlar. Bebek olunca bıraktım dr kullanılabilir diyor ama cesaret edemedim. Emzirme dönemi de aybu şekilde cesaret edemiyorum. Ben kullanırken memnun kalmıştım istahi azaltıyor gerçekten ilk zamanlar. Ama zamanla bünye ona da alışıyor