İlk önce zorlamayın rahat bırakın. Mesela kabağı yemediler ilk gün zorlamayın ikinci gün tekrar denediniz gene yemiyorlarsa başka yiyeceğe geçin. Yiyecekleri önlerine koyun kendileri dokunsun mıncıklasın yere atsın saçına sürsün üstlerini batırsınlar ne kadar yemekle oyun oynarlarsa o kadar çok yerler. Bir de kabağı havucu bana verseniz bende yemem benim kızımda yememişti😂 şuan löp löp götürüyor. Mesela yoğurt verdiniz ya kabağı yoğurtla karıştırıp . Zaten 2 ay tadım ayı ,bağırsağı yiyeceğe alıştırma ayı.yemedikleri bir şey olunca yoğurtla karıştırıp vermeyi deneyin. Yemiyorlar diye strese girmeyin biz bile her şeye hemen alışamıyoruz bebişlere zaman tanıyın