Kızlar cok kotu durumdayim hastaneye de gidemiyorum yarın kizimin dogum gunusu var inş ama ben cook kotuyum 5metre de zincir aldik 110 tane filan da balon ama nasil sisiricez esim hasta ama ben baya kotuyum nane limon kaynattim sicak corba iciyorum ilik su iciyorum baska ne yapmam lazim da bogazim iyi olsun bilen lutfen yazsın..