Kızlar bu atak haftaları nasıl hesaplanıyor?
Bi sayfada söyle bir yazı gördüm
…..
Atak haftası, bebeğin 40 haftayı tamamlayıp doğması üzerinden hesaplanır. Bu nedenle daha erken doğan bebeklerin atak haftaları hesaplanırken; 40 haftayı tamamlayacak şekilde, doğum haftasına eklenir. Örneğin 37. haftada doğan bebeğin, 5. hafta büyüme atağı dünyaya geldiği 8. haftaya denk gelir.
böyle mi hesapliyorsunuz yoksa direk doğduğu günden itibaren mi ?