Areliskoo Bebeğim 8 aylık yaklaşık 4,5 aylıktan sonra her sabah belim kulunç bölgem tutularak kalkıyor um bazen 5 dk da geçiyor tutulma hissi bazen 1 saate her sabah veya gece uyku arasında canımın acısıyla uyanıyor um aranızda böyle bir durum yaşayan var mı
Defnosss23 Areliskoo bence bebeği taşımaktan oluyor. Benimde ağrıyor özellikle bugün dün ağır su dolu küveti i kaldırdım. Gece çok ağru gün içinde kızımı kucağıma alınca eğilince uzanınca da ağrıdı.
Civcivim12 Areliskoo canım bende sezeryan olmuştum halla üstümü falan açık biraktigimda belim ağrıyor bence sezeryandan sonra oykr oluyor
Areliskoo @Civcivim12 Dr a gitmiş dim bel fıtığım.yok ama bu bahsettiğim ağrı sadece belde değil bildiğiniz kas tutulması bazen belde bazen kulunç da bazen sağlı sollu yanlarda
Areliskoo @Defnosss23 bebek ağırlığı da etken olabilir haklısınız artık rahat uyuyamıyorum günlerdir kas ağrısı çekiyorum
Defnosss23 Areliskoo inşallah düzelir benim çok ağrıyor geçen gün markete gittim kanguruyla 5 dk yeri yürüyemedim bel ağrısından 😑 hepimize geçmiş olsun inş