Kızlar bebeğimin çok ateşi var geceyi acilde geçirdik kan testinde enfeksiyon gözükmüyor ama ateşide düşmüyor ne yapmam gerekiyor calpol verdim dünden beri veriyorum zaten en fazla 37 buçuğa düşüyor şu an uyuyor uyandıramıyorun çok yoruldu yavrum😥 Ne gibi uygulamalar yapabilirim ateşi 39..