duyguloji3478 her doktor anlamıyor ne yaZıkki bizi boş yere 1.5 gün beklettiler . Kendi çocuk doktorumuz yıllık izindeydi . O döndü ona götürdük nörolojik bir şey olabileceğinden şüphelendi ve bizi üniversite hastanesine yönelendir ; MR çekildi , eeg çekildi . Bozukluk vardı sonuçlarda ama ciddi bir şey gÖükmğyordu yüksek ateş sonrası olabilecek şeyler denildi ancak 2 gün hastanede kaldık acilde ve epix vermeye başlayınca o sıçramalar geçti . 9 ay boyunca her ay çocuk norolojiye gittik geldik oradaki hastaocukları gördükçe psikoloji falan kalmadı . Birden fazla çocuk Noroloji doktoruna gittim emin olmak için çok şükür şu an iyi epilepsi değil ama hala korkuyorum . Ateşlenmesi benim için yaşadığım travmanın tekrarı demek . Umarım çocuğunuz iyidir ve bu süreçlerin hiç birini yaşamadan atlatmıştır .