ygmrsylmz1
2dunya1blog
Merhaba kızımın yeni doğdunda vardı enfeksiyonu 1hafta yoğun bakımda kaldı antibiyotik tedavisi ile düzeldi ama 6ay boyunca her ay kontrolu olucak şuan 5aylığız bol bol emzirmekden başka yapabilecek birşey pek yok maalesef enfeksiyonu çok yüksek ise zaten antibiyotik kullanmanız gerektiğini söyler bence doktorunuz.