Merhaba arkadaşlar bebeğim 28 günlük 2 3 gündür emzirme süresi ⅝ dk sürüyor o yüzden de saat başı veya 45 dk ya uyanıp emmek istiyor. Cisi ve kakası normal. Önceden 2 saatte 10 15 dk emiyor güzel uyuyordu. Büyüdükçe değişiyormu sizce niye böyle oldu cuma doktora gideceğim. Fikri olan yazarsa çok sevinirim..