Merhabalar arkadaşlar oğlumla yaklaşık 1,5 aydır tuvalet eğitimi surecindeyiz ilk 6 gün asla söylemedi sonra söylemeye başladı 20 gün falan çok güzel soyledi sonrasında köye gittik oradada bir kere söyledi sonrasında üzerine yaptı hiç öyle yapmiyodu çok güzel alismisti derken ertesi gün büyük tuvaletini çişini üzerine yaptı yine söylemedi neyse çişini tekrar söylemeye başladı ama hep son raddede ve kaçırarak dün ve önceki gün yine büyük tuvaletini söylemedi ve üzerine yaptı genellikle büyük tuvaletini soylememeye başladı ve kabızlığı var kabizligina çözüm olarak zeytinyağı vermeye başladım çişini soyluyo ama kaçırdığı da oluyo büyük tuvaletini hiç soylememeye yaptıktan sonra söylemeye başladı artık çok yoruldum bunaldım 15 gün sonra düğünümüz var ve çok korkuyorum şehir dışına cikacagim sonra oldugum ile geleceğim derken misafirlik yol salon korkutuyor beni çok uzun oldu biliyorum ama beze mi dönmeliyiz yada orada bezlemelimiyim of çok canım sıkkın çok