Ecenin_annesiii çok heves ederek yedinci ayda deldirmiştim küpeleri hep düşüyordu bende tamamen çıkardım ve sonradan erken deldirdiğime pişman oldum kendisinin rızasıyla yapabilirdim çok acele etmişim. Sana da tavsiyem bekle kendisi istediği zaman deldirirsiniz ama illa deldirmek istiyorsan doktoruna danışman daha iyi olur ☺️