elams1 aptamil çok gaz ve kabızlık yapıyor bebeklerin çoğunda 3aydan sonra aptamil kullanılmalı bence 2ay gazın zirve yaptıgı aylar çünkü kilo aldırımı gayet iyi ben en çok aptamil conformili seviyorum gaz ve kabızlıga iyi geliyor sma çok kusturuyor hippte iyi ben onu da kullandım bide keçi sütü var goldan goat anne sütüne en yakın çok iyi tavsiye ederim kilo alımı olsun gazı olsun iyi geliyor benm bebeğime