Kızlar depremzedeyiz deprem olduğundan beri ailemin yanındayım evimizde bu beşikten var ve deprem olduğunda bebeğim küçüktü o yüzden normal üst kısımda yatırıyodum en son yakında evimize döncez şimdi ayağa falan kalktığı için alt kısma geçircem gidince ama birinci sorum o alt kısma nasıl geçiriliyo kenarlarında fermuar vardı onu mu açınca geçiriliyo ikinci sorumda alt kısma geçirince çok aşağıda kalıyo diye biliyorum Allah korusun tekrar bi deprem olsa zor alırım gibi korkuyorum diyorum ki acaba alt kısma geçireyim ama o alt kısmı iki battaniyeyle falan desteklesem üstüne tablasını koyup yatağı da üstüne koysamda hani çok aşağıda olmasa hem de bebeğim ayağa kalkınca düşme tehlikesi olmasa böyle mümkün olabilir mi yatağı hiç aşağıda kullanmadığım için bilemiyorum bana fikir verir misiniz