Pinar9 Bebeğim tam 11.5 aylık ama son 1 aydır uykuya direnme vardı. Uyku aralıklarını açtım bir tık düzeldi fakat 3 4 gündür sabaha karşı uyanma ve ikinci uykuyu kisa yapma var. Atak döneminde değiliz. Tek uyku ve uyku gerilemei için de daha erken diye düşünüyorum . Bu aylarda sizin durumunuz nasıldı ?
Gokturk_ Pinar9 Şuan oğlumla aynı durumdayız.Sabah çok çok erken uyanıyor .İkinci uyku kızsa yapıyor hatta tek dayanabilir mi diye denedim dayanamadı pek.Uykuya geçişler de çok zorlanıyorum 11 ay 13 günlük 😞
2kedi1beybi Pinar9 merhaba ben uyku danışmanıyım. Öncelikle her bebek özel yani diğer bebekler gibi düşünmeyin tepkilerini gözlemleyin. 11-12 ay tek uyku için çok erken fakat yavaş yavaş 2. Uykuyu azaltmaya başlaması normal. 2. Uyku akşam için şekerleme tarzında olacaktır bu çok normal. Yapmanız gereken sabah uyanmalarının ışık ve güneş in odasını aydınlatmasından olup olmadığını bulmak. Akşam uykusuna yatmadan önce son uyanıklık saatini de ayına uygun olarak seçmenizde sabah uyanmalarını düzenleyecektir. 🌸
Haffuse Uyku gerilemesi, ben de o donem kizimla cok mucadele ettim. 12.ayda oluyor, ben hatta tek uykuya duserim sandum ama, bi sure sonra toparladi.
Pinar9 2kedi1beybi çok teşekkürler🌸odasında karatma perdesi var ışıktan dolayı uyandığını sanmıyorum . Akşama uykusuna da 2. Uykudan uyandıktan 4.5 saat sonra götürüyorum
2kedi1beybi Pinar9 ilk uyanıklık süresi 5 2. Uyanıklık süresi 5,5 olacak şekilde yapabilirsiniz. Süreleri bir anda değil yavaş yavaş uzatınız 👌🏻💖