Ya makinem yeni 3 yıllık bosch kıyafetler yeni son 1 yıl olcak ne yıkansa kuruyunca iğrenç kokuyor sabah eşim giyecek kıyafet bulamadı resmen yaş bırakmam bekletmem hemen asarım kuruyunca katlar dolaba koyarım kururken kuruyunca da yumuşatıcı kokuyor ama 3 4 gün sonra giyelim diyorum küf gibi yada yıllardır dolapta kalmış gibi kokuyor adam bi tok parfüm sıktı çözüm bul aşkım diyor ay ne buluyum ben her insan gibi yıkıyorum kışında kol kısımları falan oluyor öyle kalın yerler kokuyor pantolonun kemer takılan kısmı çoğu yeni alınmış kıyafet tüm dolabı yıka diyor işim yokmuş gibi ama yine öyle olcak kuruyunca kızlar yaa