ervakose bizde 4 ay 2 günlüğüz 3,5 aylık olduğundan beri meme reddi ve uyku gerilemesi yaşıyoruz . Memenin birini emip birini emmiyor süt kesildi hatta 🤦 onun harici gundz dher memeyide almiyir sadece mama yiyor. Uyku konusuna gelince de zorlanıyorum ne zaman uyumak isterse o zaman uyutuyorum zaten bı sure sonra bnde yorulup pes ettim ona göre hareket ediyorum sadece mesela uyumak istedi uyuttum 5 dk sonra tekrar uyandığında,tekrar uyuması için çabalıyorum genel Dr de uyuyir zaten o seklde yapınca . Dünden beri uyku ve mama saatlerini yazıyorum. Bakalım hep belirli saat aralığında ise bnde ona göre ilerlicem