yaprak Marhaba anneler bebegini yuz ustu uytanlar iciniz rahatmi?biz 1 hafta sonra 3 aylik olucaz gazdan dolayı sadce yüz üstü biraz uzun uyuyo ama için hiç rahat değil endişeli uyutuyorum uyumuyuncaca hep miz miz😐😐😐
S_D yaprak kafasını çevirebiliyor artık o yüzden korkmanıza gerek yok ama tedbiri de elden bırakmamak lazım sürekli kontrol etmekde fayda var benim bebeğimde ilk 1 aylıkken falan öyle uyuyordu şuan 65 günlük son 2 haftadır öyle uyumuyor artık 🤨
ozgevolkan yaprak benim oğlum 3 ayından beri hep yüz üstü uyurdu (gazlardan dolayı) devamlı nefesini dinlerdim ama şükür doğduğundan beri başını dik tutabiliyor, kaldırıyordu uşağa sola çeviriyordu
Asya4309 Benim kızım da yüz üstü yatırınca uzun uyuyor arada bi kontrol ediyorum . Almanlar bebeklerini hep yüz üstü uyuturlar 😂😂
yaprak seda_seda Ya öyle mi Neden acaba bugün Ben de sordum doktora yüzüstü uyutmayın sırt üstü yastıksız uyuttun dedi ama gaz sorunumuz olduğu için maalesef sırt üstü ya da yani hiç uyumuyoruz neredeyse
yaprak [bilinmeyen] Evet Sert ve yastıksız yatırıyorum zaten sürekli de kontrol ediyorum ama yine de içim rahat etmiyor
yaprak S_D Tabii tabii çok rahatlıkla çeviriyorsun zaten kafasını Aynen yine de sık sık kontrol ediyorum edeceğim de
Bebegimm Kızım 5 aylık olcak yüz üstü uyuyor geceleri çarşafını eliyle toplayamıcak kadar sıkı geçirin etrafındada ufak bişey olmasın o zaten kafasını çevirdiği için bişey olmaz bebeğin yüzüstü seviyorsa sen ilerde istesende yatıramazsın istediğin gibi dönüyor yatağı dolaşıyor 😅
Deletedmom444 yaprak ben araştırdım bebek ölümlerinin en cok olduğu uyuma şekli geçen bu forumda bile biri yazmış bebeğini öyle yatırıp mutfağa gitmiş döndüğünde söylemek istemiyorum sebebi otopside boğulma çıkmış yapmayın sakin bebekler o şekilde yutkunamıyor bile
Beyzalina İçiniz rahat etmesini istiyorsanız reflu yatağı var baş kısmı delikli olduğu için rahat nefes alıyor kussa dahi sıkıntı olmuyor doğduğundan beri kullanıyorum