Kizlar ya lütfen yardim endin artik ne yapacagimi şaşirdim kizim 2 aylik oldu ama emerken çok ses cikartiyor şaburtatma gibi cuk cuk ne yaptiysam olmuyor pozisyon değiştiriyorum kahverengi kismini agzina sokuyorum ya sürekli bakiyorum internete olan herseyi ne varsa yapim olmuyor benim kizimda mi sorun var anlayamadim benim gibi olan var mi varsa ne yapti da geçti