Elf_moms Kızlar Aptamil kullanıyorduk aşırı gaz ve kabiz oldu.Doktor tavsiyesi ile sma comforta geçtik ama tam sorunu aşamadik.Bu süreci yaşayan var mı?Nasıl bir yol izlediniz?