Selamlar
Oğlumun 20gunluk doktor testis koyulugundan dolayı test yaptı sonucu 1 haftaya çıkacakmış endokrinoloji de görsün dedi bulunduğum ilde yok farklı bir ile gideceğiz ama kırkı çıksın diye beklemeli miyim yoksa hemen götüreyim mi yaşayan var mi böyle bir durum