Elifki benim oğlum 2 buçul yaşında evimiz sobalı olduğu için bu zamana kadar hep yanımızda uyudu bu yaz odasını ayırdım oda sürekli kalkar gece aniden yanımıza gelir ben çok uzun süre bizle uyumasına bağlıyorum sizdede öyle bişey varsa eğer olabilir korkuyoda olabilirler