Kızlar oğlumun bi kaç gündür öksürüğü var, şurup kullanıyorum. Ateşi gün içinde 37.4 falandı şurup falan vermedim yemek te yemedi halsizdi zaten, akşam ateş vs yoktu,az önce ben ayaktaydım oğluma bir baktım ayaklarını karnına çekmiş kolunu kuş gibi çırpıyor gözünü bir noktadan ayırmıyor dişlerini sıkıyordu, kucağıma aldım dişlerini açtım bi kaç saniye sonra kendine geldi. Yemek falan yedirdim şimdi uyudu, çok korktum 😔acile vs götürsem mi bişeye bakarlar mı ( oğlum normalde de heyecanlandığında vs kanat çırpar ayak parmakları oynar ama bu başkaydı sanki anlamadım)