Merhaba benim bebeğim 53 günlük bir hafta mukuslu kaka yaptı.kan yoktu.ama gürültülü kaka yapıp kıvranıyordu, ağlıyordu gaz sıkışınca.Doktor kakasindan örnek istedi eğer lökosit varsa süt ve süt ürünlerine alerjisi vardır dedi.Oylede oldu lökosit çıktı.Beb 3 gündür tuketmiyorum süt içeren ürün.ama bu kadar sürede iyileşme olmadı tabi 2-3 haftayı bulurmus.probiyotikte başladı.daha sancısız yapıyor şimdilik