eses2929 Kızlar zona geçiren var mı varsa neler yaptınız? Stresten vs mi çıkıyor bilgisi olan yazabilir mi?
Deletedmom_106 eses2929 amcam olmuştu üzüntü ve stres tetikliyormuş baya ağrılı iltihaplı yaralar çıkıyormuş ben görmedim hastayken ama çok zorlandığını biliyorum geçmiş olsun
melegim71 eses2929 benim dedemde olmustu 80vyasinda kendi cok agrili bi donrm gecirdi kremle atlatti bidahada olmadi doktor cok uzulur stres olursa bagisikligi diserse yine ilur demisti
kizinaasikbiranne eses2929 benim eşim olmuş zona çok ağrılı ve zor bi hastalık der hep aylarca geçmemiş stresten sıkıntıdan çıkmış zaten çok nadir bi hastalıkmış canım geçmiş olsun
Eminecak eses2929 stres ve bağışıklıgin düşmesi ile başlıyor arkadasimin ve dedemin başına geldi maalesef. Arkadaşım bir haftada iyilesti ama dedem yaşlı olduğu için 3 sene olacak hala iyi değil çok baş ağrısı var. Zona çıktığını anladiginiz an hastaneye gitmek gerekiyor kesinlikle hiç geç tedaviye baslanacak bir şey degil allah korusun.
Sinemisssss Ben geçirdim çok ağrılı doktor yaralarımı görür görmez neye üzüldün bu kadar demişti, 7 günlük bir ilaç tedavisi ile yaralar düzeldi ama inan ağrılarım 6 ay sürdü
Anneoldumm_ Eşim geçirdi çok ilerlememişti yarası kaşıntıyı önlemek için krem kullanmıştık daha fazla yayılmadan da geçti çok şükür