Dilekkkk19 bizim d vitamini 56 civarı çıktı doktor bıraktırdı 1 yaştan sonra ama benim de açıkçası düzenli veresim vardı sanki ek gıdalardan ne kadar d vitamini alacaklar gerçi ben süt veriyorum sütün içinde de d vitamini var iyi kötü ordan bari alır yoksa kullanırdım sanırım