linay4 korse kullandım , sardım ben doğumdan 4-5 gün sonra, medikal korse kullandım 2 hafta sonra kopçalı sıkı bir korse kullandım. Ben çok ağrı acı çekmedim bu yüzden sıkıntı olmadı. Dr sen bilirsin demişti korse konusuna. Ben özel bir şey yapmadım. Çocuktan önce spor yapıyordum sürekli . Artık yapamıyorum yürüyorum sadece. Ama genel olarak beslenmeme dikkat ederim. Ev tipi yiyoruz. Mesela fastfood yemeyiz yılda 2-3 anca . Dışardan yemek yemem. Şekerli olan hiç bir içecek içmem, kola fanta meyve suyu soda şekersiz kola limonata, meyveli süt vs. Asla içmem . kahvaltıda reçel kızartma tereyağ gibi şeyler tüketmem. Anca misafir falan gelirse börek çörek olur. Eve aburcubur almıyoruz . Sadece kahve yanına biter çikolata. Akşam çayın yanında ya kuru yemiş, kurumeyve veya boş. Bir de geç yemek ywmiyoruz 6-7 gibi akşam yemeği.kahvaltıda sadece ekmek tüketiyorum. Yemek konusunda kısmıyorum. Hatta fazla yerim ama yediklerime dikkat ediyorum. Sebze yeöeği salata çok yeriz. Evdeki yemekleri kızartma yapmıyorum, zeytinyağ dışında yğ kullanmam. Bu şekilde zaten hazır karbonhidrat ve şekeri çıkarımca direk göbek bölgesi inceliyor. Hiç mi tatlı yemiyorum: bazen yani haftada 1-2 doğal dondurma gibi , hafif ve sık olmamak koşuluyla özel bir şey yapmadım. Normal beslenmemiz bu şekilde . Makarna pilav belki haftada 1 öğünde yerim sevmiyorum zaten