Merhaba, gece emmesinden kesmeye çalışıyorum. Hiç içmediği kadar su içti sanırım ama ayaklarım koptu sallamaktan dalamıyor ya da emebileceğini düşünüyor hala. Dalat pes eder diye düşünüyordum olmadı şuan böyleyim🥴 yanlış bir şey mi uyguluyorum diye düşünmekten kendimi alamıyorum pes etmek de istemiyorum 2 saattir direniyorum çünkü. Doğru yolda mıyım sizce? Sizin kesmede ilk geceniz nasıl olmuştu?