Kubra109 canım seni yönlendirmek istemem ama ben hiçbirswy kullanmadım bebeğime hiçbir zaman su an 10.5 aylık 9. Ay kontrolünde kan değerlerine bakıldı ve doktor kullandığım herseyi kesmemi istedi kullanmadığım halde değerleri çok çok iyiydi ,
Bazı bebeklerin bunlara ihtiyacı var aldığı besinler karşılamıyor bu vitaminleri ama bazıları da kullanmadığı halde böyle iyi çıkıyor
- Ayda doktor kontrolünde karadut ozu verdim 1 çay kaşığı sulandirarak halen de onu kullanıyorum belk8 de bu yüzden herseyi çok iyidir