Kızlar ikizlerimden birinin burnu akıyor ama öyle sulu vs değil böyle sadece sol burun deliğinden dışarıda akmıyor kuruyor içeride kocaman bir topçuk haline geliyor böyle sert oluyor başka hiçbir şeyi yok halsizlik öksürük ateş vs nasıl geçer acaba veya neden olur böyle başına gelen var mı acaba sürekli serum fizyolojikle temizliyorum ama o anlık iyi geliyor 10 dk sonra yine aynı oluyor