KLORAK bizimde öyle ilerliyo şuanlık. Sürekli keşfetmek istiyo gezinmek istiyo. Kucak istiyo. Biz galiba zor olan kısmını 3.5 aylıkken falan atlattık çünkü o dönem asla unutamayacağım ağlama krizleri meme mama redleri ve uykuya direnme dönemi olmuştu