Busra2326 bende var universite zamanı eğik durmaktan sürekli agrirdi sürekli kuluc ağrısı da çekerdim egzersizleri düzenli yapmazdım o yüzden fayda gormedim daha sonra ilaçsız iğneli akupunktur yaptırdım 6 sene oldu eskisi gibi bir daha ağrımadi hala rahatım ağrısı ensemde şakaklarim da çok oluyordu dokununca bile aciyordu bazen koluma uyuşukluk ve ağrı yapiyordu