Bütün emzirmeyen anneler toplanmış Kadıni linç etmek için ellerinden geleni yapıyorlar.Her annenin doğum yaptıktan sonra psikolojik olarak çökmesi çok normal ama bazı art niyetli arkadaşlar tembelliklerinin arkasına sığınarak emziren annelerin emeğini hiçe sayarak kendi vicdanlarını bastırıyorlar.ELZEM DURUMDA (anne Mastit olabilir, kronik bir hastalığı olup ömür boyu kullanacağı bir ilaç vardır,Bir ameliyata girer,bir kaza geçirir)Amenna ama artık teknoloji var.Süt sağım pompaları var.Herşey var .Buradaki insanlar emziren annelere sataşacaklarına ben sütümü nasıl arttırabilirim derdine düşsünler.Bu şekilde hem vicdanen rahat olurlar.Hemde çocuklarının hakkı olan sağlıklı sütü içerler.Ben genel olarak bana sorulan sorulara cevap verdikçe bazıları içirimediği anne sütünün acısını resmen bizden çıkarıyor.Burada insanlarla tartışacaklarına anne sütü nasıl çoğaltılır o platformlarda vakit geçirsinler.Burada insanlara kin kusmak onların sütünü getirmez .