Mercece12 hayır çocuklu olduğumu hiç saklamadim ki beni öyle tanıdı. Çocuğumu da çok seviyor. Çocuğum da onu çok seviyor. Zaten minicik kızım, direkt uyum sağladı. Dislerini fırçalarken eşimi çağırıyor o yaptırsın diye. İkisinin ilişkisine bayılıyorum. Biraz daha büyüdüğünde hatırladığı tüm çocukluk anıları eşimle olacak, çatal kaşık tutmayı öğrendiği adam eşim sonuçta. Eşim de onu çok seviyor, baya iyi takım oldular 😅 eşimin annesi babaannesi onu çok özlediği diye arıyor görüntülü, eşimin ablası halasının bı tanesi diye arıyor, ailedeki herkesin maskotu oldu kızım, arası herkesle çok iyi, el üstünde tutuluyor.