Kızlar selam 4 ay 2 günlük bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor ama kilo alımı hep alt sınırda dedi doktor, istersen bu ay un,pekmez , su, mama vs karışım yaparak geceleri verebilirsin dedi ama ben istemedim bir dahaki ay zaten ek gıdaya geçeceğiz diye. Bir önerisi olan var mı ya da bizimle aynı durumda olan ? Kararsız kaldım napsam diye