Momtobe3005 Merhaba, rota aşısı ve menenjit aşıları için doktorlarınızın olumlu/olumsuz buldugu görüşlerini ya da kendinizin araştırıp edindiği bilgileri paylaşabilir misiniz çok arada kaldım 😥
Elmsnghn Momtobe3005 kuru ekmek yerim yine de aşıları yaptırırım. Rotaları ve menenjitinde bir dozunu olduk doktor arkadaşim var rotayı yaptırmadı unuttum yaptirmayi o zamanlar cok kafam yerinde değildi dedi. Ama menenjiti muhakkak yaptır ülkede yabancu uyruk cok fazla ve rota çocuk perişan olsa da iyileşir ama menenjitin asla geri donusu yok
Mervegvn123 Momtobe3005 menenjit gecıren bir tanıdıgım malesef kalıcı engel ile hayatına devam ediyor gözüm onu görürken yaptırmamam ellerımle cocugumun hayatıyla oynamak olur ya hiç o hastalıkları kapmazsa seçeneği her zaman var ama çocucugumun üstüne zar atamam benim şahsi görüşüm 🖐🏻
Gokturk_ Momtobe3005 Ben yaptırdım hatta bu hafta menenjitin bir dozunu yaptıracağım son bexsero bir tane de 13.ayımız da nimenrix var bitiyor her dozunu yaptırdım rotanın da yaptırdım 2 dozu da .10 çocuğum olsa hepsine yaptırırım .Doğu da doğum yaptım ve gittiğim tüm çocuk doktorları hepsi önerdi.Bir tane bile olumsuz diyen olmadı.Hatta bir doktor direk yüzüme “görüyorum ki bilinçli anne babasınız ne güzel ülke de bu kadar çok bilmiş anne baba varken bu şekilde çocuğunuzu düşünüyor olmanız”demişti .Sonuçta doktorun aşılardan kârı yok .Bizim hayrımıza söylüyor .
Gmzkyr Yavancı uyruklulardan sonra çok çoğalmış hepimiz çocuğumuzu parka vs götürüyoruz ki ne kadar mukayet olabiliyoruz . Her yere dokunuyor sonra elini ağzına sokuyor olursa ve yaptırmamış olursanız pişman olabilirsiniz sadece bunun için bile yaptırdım.