Oğlum 22 aylık emzirmeyi kesmek hiç aklımda yoktu.sadece tepkisini görmek için göğsüme saç koydum . Meme pis olmuş anneciğim dedim geri çekildi bi daha istemedi . Şu anda göğsüm şişti taş gibi oldu . Dün biraz sağdım . Ama ağrı yapıyor . Emzirmeyi kesen annelerim siz ne yapmıştınız bu dönemde ?