Mhdbtl--- Dört aylık bebeğim beslenmeyi red ediyor hem meme hem biberon reddi yaşıyoruz saatlerce aç kalıyor niye acaba 😔😔
nurefsanakbulut Mhdbtl--- üzülme vallaha gece 60 ml içip gece 5 e kadar 5 saat öyle aç aç uyuyor sabahtan akşama kadar mama yapıyoruz bütün mamaları döküyoruz bugün toplasan 300 cc anca içti koca gün yani asla almıyor biberon mememde az süt var ama o bile şişiyor onu da emmiyor
sedaelif Mhdbtl--- banyodan sonra emzirmeyi dene. Ten tene temas olsun bebeğini kucağına al. teni tenine değsin demişti doktor bana. İllaki alacak pes etme. Uyurkende deneyebilirsin benim bebiş uyurken güzel emiyor. Baktın olmuyor kaşıklada verebilirsin.
Mhdbtl--- @“nurefsanakbulut”#aynen öyle acaba nasıl açlığa dayanabiliyorlar kıyamet koparıyor memeye ve biberona gelince Allah’ım bu günler geçer inşallah
Mhdbtl--- @“sedaelif”#uyurken denedim yine ağlıyor istemiyor kaşıkla versem alışsa daha zor sonra nasıl olacak bilmiyorum çok zor durumdayım😔