bloggeranne kardeşim bankacı benim halka arzda kaybetme olmaz
Açık borsa değil
1700 ben geçen hafta eneryadan hisse aldım
Sonra bunda dağıttım oldu
Gerisini iade ettiler 995 mi neydi alınan hisse
.
Bir önceki de ırz aldım hissen10 günde 300 TL eneeya istlem görmeye başladımi ondan da kar bana toplamda 1000 yakın daha fazla olmasa karım olacak