Kızlar halka arz’a girmeyi düşünüyorum ama şuan eşim arabayı tamire vereceği için yok dedi bende çeyrek bozdurup girsem ordan kazandığımda biriktirip yerine koysam olur mu acaba çünkü eşim bu aralar biraz sıkışık hiç değilse bir süre ondan istemeden para atarım kenara