Merhaba anneler.. sizden bebeğim için dua istemiştim yoğunbakımda diye. Çok şükür bebeğim çıktı. Ama o 3 gün o 3 gün… öldüm ben öldüm… ben yandım siz yanmayın.. tek bir post görseydim burda yaptırır mıydım hiç ! Ne oldu biliyor musunuz… sözde her şeyi bilen mükemmel bir özel hastanede sözde en iyi cerrahlardan biri uzman bir de bu adam… bize Yenidoğan sünnetini önerdi. Sapasağlam güle oynaya gittik sünnete.. sünnet başarılı geçti neyse. Eve geldik yavrum yavaş yavaş morarmaya başladı.. dudakları vücudun ayakları… yavrumun canı çekildi sanki.. aradık Allah’ın cezası sünnet yapan adamı sorun yoktur ama isterseniz bi götürün dedi.. para tuzağı olan o özel hastaneye gitmedik devlet hastanesine götürdük. Bir anda elimizden aldılar yavrumu apar topar yoğunbakıma alıp entübe ettiler.. yavrumun solunumu durma noktasına gelmiş.. lokal anestezi içindeki bir madde kanındaki oksijeni emmiş ve çocuğum zehirlenmeye başlamış… üç gün kaldı küvezde.. Bir de ellerinle götürüp günahsız yavruyu öyle hasta etmek.. çok kötüydü Allahım hiç bir anneye yaşatmasın.. sonradan bu durumla ilgili makaleler okudum bu bir tek bizim başımıza gelmemiş. Uzman genel cerrah bunu nasıl bilmez? Nasıl bu riski alır? Yüzde bir bir ihtimal bile olsa yaptırmayın inanın çok acı… yenidoğan bebekler bazen anesteziyi kaldıramayabiliyormuş devletteki bebek doktoru biz önermiyoruz dedi.. bu kadar diyeceklerim beni kimse uyarmadı bir kişi görsem bunu yaşayan yaptırır mıydım hiç..