Minik-prenses kızım atopik bir cilde sahip şampuanın yorumlarında çok memnun kalan vardı özellikle egzama sorunu yaşayan aileler çok kullanmış aile boyu kullananlar bile vardı ben kendimde de denedim çok hafif bir kokusu var ve çok kolay durulanıyor biraz pahalı diğer şampuanlara nazaran ama 1lt şişede uzunca bir süre yeter