Csknnb Kızlar 1,5 aylık bebeğim var acıktığınde kendi uyanabiliyor artık sizce gece kaç saat aralıklarla beslemeliyim ya da acıkıp kendi uyanmasını mı beklemeliyim? Siz bu süreçte bu aylarda napıyordunuz?
eez Csknnb 3 aylık olana kadar 2 saati geçirmeden emzirmeni öneririm. Hem bebeğin kilo almış olur Hem senin sütün artmış olur. Hele ki gece beslenmesi en en en önemlisi
MuhammedAlpinAnnesi Csknnb kesinlikle 2 saatte bir emzirmelisiniz. Sütünüz gece artar çünkü ayrıca bebeğiniz çok küçük sıcak havalarda mayışır ister istemez su kaybeder vücudu sakın ihmal etmeyin.
Dogacelik Csknnb sariligi yoksa bence kendi haline birakmak gerekiyor. Boyle yapmanin gece uyku kalitesini arttirdigini dusunuyorum ben. Biz anneler biraz ac kalmasin panigi yapiyoruz. Ama ac cocuk zaten uyumuyor. Uyuyorsa da ihtiyaci olan sey uykudur birakalim uyusun mis gibi☺️
symozdag Csknnb 1 aydan sonra ben hiç uyandırmadım kendisi uyanıyor acıktıgında, kilo alımı iyiyse uyandırılmamalı çünkü emmesi kadar uyku kalitesi de çok önemli diye okumuştum
Femme1 Csknnb cok kucyk 2 ayı dolana kadar emdirmek icin uyandirdin bence bende öyle yaptım şimdi 2 ayı bitti 3 gün alıyor kendi bi 3 de bide 7 de uyanıyor
WaldorfB Bizde 2 aylık olmak üzereyiz durum aynı doktorumuza sordum 4 saate kadar gecikebilir ama asla 5 saat olmamalı dedi. Ben yine 2 bazen de 3 saatte bir alarm kurup kaldırıyorum.
ozturkkvs Ben en fazla 2 saatte bir emzirmenizi öneririm gündüzleri bebek ne zaman aranırsa saat farketmez emzirin Allah korusun sarılık olma ihtimali var ben çektim siz çekmeyin