Senaybaris ben bekarken vitamin kullanıyordum değerlerim çok düşüktü bı sure sonra vitamin zehirlenmesi yaşadım dediginiz gibi aşırı tatlı yeme isteğim vardı hatta normal yemeğime bile atıyordum o derece olmuştum doktorum vitamin zehirlenmesi geçiriyorsun demişti bana,bundan kaynaklısiniz demiyorum ama vitamin değerlerinize bı baktırın yada hamilelikte tiksinmissiniz tekrardan sevmeye başlamışsınız