Betlgokce kızım yok bilemeyeceğim ama şöyle düşünelim, biz de bile bazen böyle kaşıntı olabiliyor ben kekik kaynatıp soğutup onunla taharet almıştım. Hatta öyle feci olduğunda buz bile koyup o kaşıntıyı kesmeye çalışırdım. Sonrasında hekime gittim kültür testi yaptırdık idrar yolu enfeksiyon yoktu ama ona rağmen çok kötüydü ve üç gün fitil kullandım anca öyle geçmişti sebebini bulmak lazım mantar olabilir farklı bir besin yediyse alerji olmuş olabilir gibi gibi. Bir çocuk drsine götürün isterseniz.
Kendini tanıdığı için bu kadar yaptığını düşünmüyorum ben. Kekik suyunun bir sakıncası olacağını düşünmüyorum isterseniz deneyin.