denizyildizi__ Mervemm0 kinoa çayını da doğumdan 5 ay sonra kullanılır diye biliyorum , öyle duymuştum , araştırmakta fayda var
ikiprensesannesi3850 papatya_1125 faydalı mı acaba birde nasıl kullanılıyor emziriyorum daha önce hic bisey kullanmadım ama az önce gördüm zayıflatmak için diyor
papatya_1125 ikiprensesannesi3850 ben kullanmıyorum😊 bir ara keten tohumunun yağını kullandım Arifoğlu marka bir çay kaşığı kadar içiyordum aç karnına.